top of page

טיהור אנרגיות שליליות



אנרגיות שליליות הופכות את האדם לחסר שקט ומנוחה, טרוד, מלווה בהרגשה של לכלוך פנימי. האדם מנהל מלחמה יומיות אל מול עצמו והסביבה ללא רגע של נחת.

אנרגיות שליליות עלולות להיגרם מסיבות שונות בינהן מעמסת החיים, קשיים ביום יום, סביבה לא נקייה מבחינה אנרגטית כגון בית שיש בו כישוף או ישות שלילית כלשהי, קרובי משפחה שסובלים מבעיה כלשהי והבעיה עוברת אל האדם. האנרגיות השליליות מקיפות את האדם ואף נכנסות לתוכו, נעות בגופו ומצטברות. כמו כתם שחור שזז ממקום למקום ומתפרץ כל פעם בדרך אחרת- פעם בצורת מחלה, פעם בצורת התקף חרדה, פעם בצורת הרס עצמי.

לאורך זמן עלולות לגרום למחלות כגון סרטן, מחלות לב, מחלות עור. האנרגיות השליליות מתמקמות בנקודות החלשות והבעייתיות של האדם ובכך מקצינות את הקשיים בחייו.

האנרגיה השלילית לסוגיה השונים היא כוח לא טוב הנע בתוך הגוף שלנו, חושב דרך הראש שלנו. תפקידה לחסום את טבענו האמיתי. היא מכריזה עלינו מלחמה, מתישה אותנו, מבלבלת ומכניסה קושי וספק לחיינו. היא לוכדת אותנו בתוך בינוניות, בתוך ייסורים.

אדם בשלילי הוא האסיר והוא גם הסוהר. חייו במצב הרסני. הוא מצוי במערכות יחסים שלא נכונות לו, בעבודות שאינן ממלאות אותו סיפוק. הוא חי בהכחשה מיום ליום. מעביר את החיים, מייחל לשינוי שיגיע, אולי, במזל. מחליף מדינת מגורים, מחליף אוטו, מחליף עבודה, אך תחושת התקיעות והבעיה לא הולכות לשום מקום. האנרגיה השלילית מלווה אותו לכל מקום.

בהדרגה הוא מתייאש, מפסיק לקחת אחריות על חייו. הכוח להילחם, הרצון לשנות והתקווה נעלמים לאיטם. הוא נשלט בחייו שלו.

אם הינך חווה חלק מהדברים האלה וקיימת בך תחושה שיכול להיות אחרת, שהמצב הנוכחי רחוק מלהיות מדוייק, נתונה בידך הבחירה לפנות לעזרה.

סימה סולטנה הינה מטפלת אנרגטית ייחודית ויוצאת דופן אשר מטפלת באמצעות תקשור וראיית הנסתר בבעיות מהם סובל האדם כמו מזל סגור, חרדות , תקיעות , בעיות נפשיות , בעיות גופיות, מחלות כרוניות בעיות בפרנסה וכו .. סימה ניחנה בכוחות רבי עוצמה המאפשרים לה לא רק לראות את הנסתר,אלא להוציא את הבעיה מן השורש , להסיר ממנו את המחסומים ומנע מהאור להיכנס , להחזירו אל חיים שפויים, מלאי אור וזרימה. במהלך הטיפול מחברת סימה את האדם מחדש אל גורלו ומזלו המולדים, כפי שייעד לו הבורא. כתוצאה מכך בעת הטיפול ולאחריו חייו הופכים בהדרגה לשלווים. הטיפול מאפשר לו לקחת מחדש אחריות על חייו – רק הפעם בלי הבעיה שהפריעה. בימנו רבנים/רופאים עומדים חסרי אונים מול המציאות ואינם יכולים לעזור כי הם רואים רק את פני השטח ולא את המעבר הטיפול מתבצע ללא מגע פיסי, ברמת הרוח של האדם או של המקום- משם למעשה נובעות כל הבעיות בעולמנו.

לאחר הטיפול יש כוח ורצון לעשות. אנרגיה חדשה זורמת ואיתה גובר הרצון ללמוד, להבין, ליצור, לחיות. הדרך נפתחת מחדש.

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page