top of page

הסרת עין הרע - ביטול עין הרע




עין הרע - זו אנרגיה שלילית שנוצרת מתוך קנאה וצרות עין של אדם אחד ופוגעת באדם אחר, אנרגיה זאת מתחילה לחלחל ומשבשת את בהירות המחשבה, הראייה, האינטואיציה. לעין ישנה היכולת לגרום לך לשקוע אל תוך מחשבות שליליות כלפי הסביבה והעולם.


על פי האמונה הרווחת בין רבנים שונים ואנשי רוח, הפתרון שהם מציעים הוא מעיין טקס של "שבירת ביצה" או לחילופין, טקס הוצאה עם עופרת. שבירת ביצה לא מוציאה את העין מהגוף. הטקס עם העופרת בא במטרה להגן על האדם, אחרי שהעין כבר בגוף, עופרת לא תוציא אותה בשום צורה.


עין היא תהליך לא פשוט להוצאה, מקורות אלו לא מוציאים את העין, האנרגיה השלילית תישאר בגוף. כמו בניתוח שבו המנתח פותח את גוף המטופל כדי לתקן קלקול פיסי, כך גם סימה, בדרכה הרוחנית, מוציאה את העין מגוף המטופל ומחזירה אותו למצב של שקט, שמחה וחיות. כשהאנרגיה השלילית הוסרה, האדם יכול מתוך השקט שבו לחזור למסלול חיים רגיל, להגיע לבחירות טובות יותר לעצמו (שקודם החרדות והדיכאון חסמו את הראיה שלו), ולנתב את עצמו למה שעושה לו טוב.


תסמינים רגשיים: עייפות, הרצון לרצות כל הזמן, חרדות, דיכאון, הסתגרות, אי שקט תמידי, מחשבות טורדניות, מחשבות אובדניות, ספקנות, חוסר אהבה עצמית ולסביבה, חוסר הערכה וחוסר שלמות.


תופעות לוואי בחיי היום יום: פעולת העין היא פירוק יכולתו של האדם ועולמו עד כדי ביטול/כיליון. הפירוק נוצר בהדרגה ועם הזמן גדל ופוגע בכל מישור. (פרנסה, זוגיות, בריאות נפשית ופיסית). כשאדם מתמודד עם התופעות שהעין יוצרת, לאורך הזמן הוא ירגיש מותש מהמאבק שהוא מנהל מול התחושות הרגשיות ותופעות הלוואי. עם השנים, האדם יסגל את האמונה שלו בחיים על פי אותה אנרגיה שלילית והיא תקשה עליו לחשוב שאפשר לחיות אחרת.

סימה מטפלת יום אחר יום בהצלחה חסרת תקדים באנשים. סימה בסיוע מדריכיה הרוחניים מוציאה את המטופלים ממצבים קשים ביותר, שאף רופאים ורבנים קצרה ידם מלהושיע, בניהם: עין הרע, חוסר הצלחה בחיים, סגירת מזל, תחושת תקיעות, בעיות פרנסה, בעיות בנפש ובגוף, זיווג ועוד.

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page